Subject: Tehnorajatiste omanike päring 2024
From: "Urmas Kriisa" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Tuljo Kirpu" <[email-masked]>, "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 20:33:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses 2024 tehnorajatiste talumistasude maksmisega soovib Elering AS 
kontrollida taotluse esitanud maaomanike andmeid jooksva aasta kohta.

Manuses esitatud tellimuskiri antud päringu teostamise kohta sooviga andmed 
saada hiljemalt 13.09.2024

NB! Kui hinnapakkumine on sama , mis varasemalt -  Andmetöötlus 45 min: 0,75 
x 60€ + KM

Teenuste hinnad | Registrite ja Infosüsteemide Keskus (rik.ee) 
<https://www.rik.ee/et/e-kinnistusraamat/e-kinnistusraamatu-portaal/teenuste-hinnad>

– siis oleme sellega nõus ja palun esitada kohe arve.

Urmas Kriisa

Finantsist | Treasurer

+372 5648 4191

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

 <https://www.elering.ee> www.elering.ee

 <https://twitter.com/EleringAS> Twitter

 <https://www.linkedin.com/company/eleringofficial/> LinkedIn

 <https://www.facebook.com/Elering-2157652587608490> Facebook

See e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mis on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks. Kui saite selle e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage saatjat ja kustutage teade kohe ja lõplikult oma süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient or have received this e-mail in error please notify the 
sender immediately and destroy this e-mail.

  <https://elering.ee/sites/default/files/public/signatuuri%20bannerid/EST-01_0.png>

*****************************************************************************************************************************

2023 aasta suhtlus antud teemal

*****************************************************************************************************************************

Saatja: Hedi Stenman <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 6. september 2023 09:35
Adressaat: Urmas Kriisa <[email-masked]>
Koopia: Tuljo Kirpu <[email-masked]>
Teema: RE: Tehnorajatiste omanike päring 2023

Tere

Vahepeal on muutunud andmetöötluse hind, alates 01.01.2023 on see 60 EUR/h + 
km

Seega 45 min andmetöötlust on: 54 EUR

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Urmas Kriisa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Wednesday, September 6, 2023 12:29 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tuljo 
Kirpu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tehnorajatiste omanike päring 2023

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses 2023 tehnorajatiste talumistasude maksmisega soovib Elering AS 
kontrollida taotluse esitanud maaomanike andmeid jooksva aasta kohta.

Manuses esitatud tellimuskiri antud päringu teostamise kohta sooviga andmed 
saada hiljemalt 14.09.2023

NB! Kui hinnapakkumine on sama , mis varasemalt -  Andmetöötlus 45 min: 0,75 
x 25 + km= 22,50 EUR

– siis oleme sellega nõus ja palun esitada kohe arve.

Tervitades

Urmas Kriisa

Finantsist

M +372 564 84191

T +372 715 1252

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Elering AS

Kadaka tee 42, 12915 Tallinn

Kontor: Laki 24, 12915 Tallinn

www.elering.ee <http://www.elering.ee>